Post by cherbadirecon on Feb 16, 2022 21:29:34 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lep\u0027s World 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lep\u0027s World 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver gudsmodus ▞▞▞
▞▞▞ Lep\u0027s World 2 2022 version ▞▞▞
Det er fint, men må forbedres
den laster ned veldig sakte selv om 4g-nettverket er tilgjengelig
veldig morsomt ganske bra
Det er et dårlig spill, ingen installerer dette spillet. Vi kommer ikke ut av 7 nivåer, vi vinner også jeg kommer ikke ut.😡😡😡😠😠😠😠👿👿👿 og så mange annonser. Så jeg gir bare 1 stjerne 👿👿😠😠😠😡😡
Supert!
Jeg liker spillet veldig godt, men det er noe galt med det fordi det ikke forteller deg hva du skal gjøre eller noe på nivået ditt, så jeg forstår det virkelig ikke, så hvis det virkelig vil forbedre seg for å hjelpe, vil jeg virkelig gjøre dette til en rate dette er en 5, men ikke i dag fordi jeg virkelig føler tommelen ned for dette spillet fordi jeg ikke forteller deg hva du skal gjøre på nivåene bye
Jeg liker dette spillet, men jeg klarer 12 nivåer enn det er ikke noe nivå å spille 😟😟
fantastisk, blir ikke sliten
Ikke vant til
Happy Hop: Kawaii Jump Arkadspel llp
Jeg elsker spillet, og jeg fullførte alle nivåer i 2015 oktober 05. Spill som dette må ikke forsvinne akkurat som andre spill. Dette spillet har mange fantastiske nivåer som trinn 5-1.
Nesten som mario men litt lag når du hopper.
ikke dårlig for bortkastet tid
Fint spill, men denne onkelen i spillet han er uke han kjører sakte og han er litt feit
Så laggy jeg liker det, men når jeg trykker fremover går det bakover😞😞😞
Det er et fint spill, men jeg fullførte alle nivåene og det er nivåene som kommer snart jeg venter i mange dager, men nivået kom ikke
Veldig bra spill, men vil gjerne ha det mer hvis det er noen andre typer nivåer som i ran Bob, det er typer nivåer som utfordringer online hendelser osv. Selv om et veldig bra spill liker jeg det veldig godt
Det verste spillet som noensinne har gjentatt en annonse igjen og igjen
Det er veldig interessant spill vi kan spille det i på fritiden jeg likte dette spillet😊😊😊
Lep's World 3 - Siste Versjon For Android - Last Ned Apk
Det er et eventyrlig spill jeg liker å spille det er bra at dere også prøv dette spillet, dere vil elske det.
Det er en mario rip off
Karebe; Modern Warplanes v1.1 Mod Apk Hile Android Oyun Club EA SPORTS UFC 1.9.3056757 MOD HİLELİ APK (Para Hileli); Apk indir -
Det er dårlig og tar like mye plass som stort show
Jeg elsker dette spillet og kan ikke leve uten det. Jeg gleder meg til å spille dette spillet. Jeg elsker hver eneste ting i dette spillet, men hjertetiden er for mye. Jeg må vente i 5 timer før jeg spiller det. Er det mulig at hjertetiden kan være mindre???
Jeg elsker virkelig dette spillet. akkurat lastet ned og spilt i et par minutter. Veldig lett å navigere, og utseendet er veldig fint. Også den enkle spillmekanikeren er å holde seg bindende til spillet. Takk for spillet.
det er litt kjederligt noen banrer!
For mange annonser, prøv å ta dem ut🙏
Lep's World 2 እንቅስቃሴ ያለባቸው rjk
Jeg elsker dette spillet ... men noen nivåer er veldig vanskelige
Beste spillet noensinne Veldig bra, jeg elsker gameplayet og handlingen er interessant, du bør lage en sepuel og få den til å starte der dette spillet tok av
vil ikke la meg fortsette uten å starte fra begynnelsen
Jeg liker det, men jeg må alltid ha 30 minutter
Dette spillet er fint, men det er ett problem når jeg klikker på frontknappen, det går tilbake
OBS, alle spillere hvis du bare vil spille disse små spillene på telefonen din uten annonser eller avbrudd, slå av mobildataene dine før du spiller, og du vil IKKE ha FLERE ANNONSER
Starter litt gøy til du kommer til soldaten som du må beseire og det er INGEN INSTRUKSJONER OM HVORDAN DU FÅR DETTE OG JEG HAR PRØVET MANGE GANGER MED DENNE !! HJELP
Det er veldig kjedelig for 5. klasse og etter. Men det er bra for små barn
DETTE SPILLET ER FOR KORT Jeg pleide å ELSKET dette spillet for mye, MEN da jeg kom til det nivået med en trollmann, BLIVER DET NESTEN UMULIG
Vakre spill for iPhone ▷ ➡️ Kreativ stopp ▷ ➡️ - Parada ...
Dette er et fantastisk spill
Spillehall. Les mer · Red Ball 4 for Android ... Snow Bros for Android. Snow Bros · Feed Us for Android ... Driving Zone 2 for Android · Driving Zone 2.
Dette spillet er kult, og jeg elsker det, men trenger flere nivåer
Wow super spill, men er spill en ett nivå veldig vanskelig
Spillet er bra, men hoppet er veldig dårlig
Super bra spill, litt feil, men det er greit den som vurderte dårlig anmeldelse har ikke forstått spillet, og du kan oppdatere spillet også, du bør vente på nye nivåer, det er problemet resten av det er flott☺😙 å, og kan du legge til noen få flere nivåer jeg fullførte dem alle
ok, jeg har lastet det ned nå, la meg spille det nå, takk😢😭😤Jeg liker spillet.
Lep's World 2 Arcade qsui