Post by cherbadirecon on Feb 16, 2022 21:01:50 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ocean Is Home : Island Life Simulator ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ocean Is Home : Island Life Simulator IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kupong ▞▞▞
▞▞▞ Ocean Is Home : Island Life Simulator 2022 version ▞▞▞
Ocean Is Home : Island Life Simulator Phiêu lưu yew
Jag brukade ha den här appen men blev uttråkad och avinstallerade den i några månader och när jag fick den installerad hittade jag ett väldigt sött hus! Jag älskar det och stort tack för det här huset. Älskade det!
Jag älskar det men vad sägs om att förbättra vattnet
När vi installerar det här spelet väntar det sådd och installeras inte
Welcome to Raft Survival Ocean Sim Game with new islands, new danger, ... of the circumstance – fight for your life on the helpless deep near island or
Detta är det bästa spelet, ladda ner detta för att njuta av hopp om att du kan släppa fler Realty-spel
Bra spel😍😍
Inget godståg. Kontrollerna är svaga. Behöver uppdatera.
Uploads from Tomu Två - YouTube
Kontrollerna är inte riktigt bra inklusive vapnets sikte jag trodde det skulle fungera felfritt men nej det är hemskt lägg också till soffa och soffa på möbler eftersom det är för tråkigt om det bara har en trästolar och tankar. Men min huvudsakliga begäran låter oss åtminstone interagera på flygplan. Sammantaget hade den många saker som borde fixas inklusive karaktärens rörelse. Jag tycker om det lite men om det blir smidigt vid nästa uppdatering kanske jag kommer att njuta av det
Extremt frustrerande kartan SUGER! Varför är inte allt märkt?? Spelet säger att kan vara läkar- och brandmansjobb INTE sant. Inställningarna sparas INTE! Trafiken återställs till 100 % varje gång. Att köra suger att du knappt försöker svänga och bilen rycker av vägen! Ingen parkering eller backa enligt anvisningarna! Game sa att det är ett "socialt spel". Lögner! Varför kan vi inte prata med folk? Varför kan vi inte knacka dörr? Varför bo i en stad om du aldrig interagerar? Spelet säger att du kan plundra. Lögner! Hus är bara tomma skal kan inte gå in.
Upptäcka Och Ladda Ner Gratis Android-Spel Och Appar. Gratis Nedladdning .apk-Fil För Android. Sök. Home · spel · Action; 456: Survival game
Det finns bara två sätt att tjäna pengar i spelet i början och de tar mycket tid och vinsterna är minimala
JAG ÄLSKAR DET HÄR SPELET, MEN HASTIGHETEN ÄR FÖR LÅNG PLZ TJÄNA PENGAR
Killar ni måste lägga till multiplayer och nya bilar eller konstruktion för att bygga oss hus som vi vill snälla
شكل اللعب حلوه
Ocean Is Home : Island Life Simulator Piedzīvojumu spēles fhjv
Bror, det här spelet fungerar inte på min telefon. Varje gång jag är med i det här spelet, fördröjer det och 2 minuter senare kraschade det. Jag gick tillbaka till spelet, men sedan fryste min telefon efter 4 timmar. Snälla fixa det här spelet😫
Jag har 4 GB lagringsutrymme men spelet släpar mycket och stannade ett ställe
Lite laggy och tråkig
Bättre
Vänligen lägg till några mer intressanta saker .. Som eget företag, mer inkomstkälla ... & snälla förbättra kartan. Den här kartan är den värsta...
Varför svarar du inte på min fråga!!!!!!!!!! När kommer det arabiska språket att rättas till?? Språket förstås inte i spelet!!!!
Island Life Simulator - Ocean Is Home - YouTube
... boat life, quaint boutiques, restaurants, gorgeous ocean views and shell fish shops. Beaches are available all around the island. Your house is located
Det är ett fantastiskt spel med öppen värld jag gillade det jag har spelat både ocean is home 1 och 2 men vi behöver flerspelarläge i det här spelet, det är allas önskemål om du lägger till det här läget kommer det att vara i topp nr. 1 och även lägga till en annan ö där vi kan bygga många hus utan att köpa området och även lägga till ett system där vi kan interagera med människor som är i butik och går på gatorna båda.! Om du lägger till dessa saker blir det här spelet osm.! Tack ❤️
jag var glad. jag hittade 4 däck. sätta på dem jämnt. lyckades ta sig in i fordonet en gång. gick ut för att ladda den har nu försökt öppna dörren de senaste 12 minuterna. jag ger upp......
Bra spel men kan snälla göra det mer som att interagera med en massa saker som duschar och mer.
Supermarket Mania Reise Strategie fdea
Ser kul ut men när du väl försöker spela kan du inte ens röra dig, det är som att bli fast i en glitch som aldrig slutar. Om det fixas ska jag försöka igen men för nu är det dumt
Piratens äventyr Vals av blommor Vampyrer mot zombier Vanderburg Häxa i spegeln Häxa i ... Collector's Edition House Jewels of the Aztecs Dragon Dracula.
spelet var trevligt inklusive grafiken även om det finns en sak jag alltid stöter på som är att förlora hälsan efter att ha stött ansikte 2 med en npc...lite sus😅
Det är ett trevligt spel och roligt att spela precis vad jag ogillade med det är att det inte finns några snabba och roliga sätt att tjäna pengar på, men att leverera och jag tror inte på att kontrollerna är knasiga också att hitta vart man ska gå är väldigt svårt så lägg till labals till postkontor och butiker i framtiden!
Ocean Is Home : Island Life Simulator ماجراجویی daa
Digitala Vetenskapliga Arkivet - DiVA Portal
Det här spelet är väldigt häftigt men det finns många problem. Några av dem är:- 1. Trafiken med bilar är mycket låg även efter att ha maximerat trafiktätheten 2. Vägarna är smala, vänligen gör det till 4 eller 6 fil 3. Bara jag använder kollektivtrafiken, bensinpump etc, jag tror att andra i spelet bör också använda dessa resurser 4. Lägg till fler järnvägsstationer. Också mitt förslag:- 1. Tillåt oss att göra järnvägsstationer och lägga spår var som helst på kartan 2. Tillåt oss att flyga och åka på flygplan
Det är ett bra spel. För mig verkar mycket som går bra. Material för hantverk är svårt att ta emot och kartan är extremt svår att navigera. Om du kan märka byggnaderna på kartan skulle det vara fantastiskt
Jag kan inte ens komma in i spelet, det är hemskt om jag inte kunde ge några stjärnor
Bästa och mest realistiska spelet jag någonsin sett men jag önskar att det fanns fler jobb
Sämsta spelet någonsin, grafiken är dålig, den är långsam
Okej så spelet är beroendeframkallande om du spelar det, men du tjänar inte tillräckligt innan du måste gå och spendera mer, eftersom lastbilen alltid går sönder. och det finns ingen pausknapp
Kanske sätta hem du kan köpa istället för att bygga och göra det online
Tooooooooooooooooooooo laggy!.
Spelet är roligt och allt men det finns ett par saker jag hade problem med direkt. En av dem är hantverket... Även om handledningsskärmen sa att du kan skapa så stod det inte hur man ska skapa, som var man ska använda hantverk eller hur man gör det. Och en andra är kontrollerna, jag trycker alltid på handknappen av misstag när jag försöker röra mig och önskade lite att jag visste hur man ändrar den. Naturligtvis är det här spelet fortfarande under utveckling, jag kan inte riktigt argumentera om det men jag ville bara påpeka dem.
Ocean Is Home : Island Life Simulator Abenteuer upop
Jag älskar det här spelet1.lägg till fler spelare så att vänner kommer att arbeta tillsammans2.lägg en fungerande tv3.lägg en arbetare att bygga ett hus.
Aquilas äventyr är en app för barn frånSveriges Television. Spelet är framtaget till ... Ocean Island Survival 3D 1.10.0 APK.
Jag älskar OIH och har väntat i över ett år på att den andra ska släppas. Jag vet att spelet fortfarande behöver några uppdateringar men jag älskar det redan. Förutom den saknade kartan verkar jag inte höra ljudet av att jag går och simmar och jag saknar den. Du kanske också kan lägga till ett alternativ för att spara dina spelframsteg till ett e-postkonto som verkligen skulle vara bra. Jag kämpar också fortfarande med att göra mina egna plankor på sågverket och kämpar för att lägga mitt virke i en förvaringsbehållare. TACK FÖR ETT BRA SPEL!